Bruno Mars

Geloven in een persoon, ik vind dat moeilijk.
Want die persoon, dat is niet 1 persoon.
Die is net als ik, en ik ben ook niet 1 persoon.
Nee, ik ben er zeker 30.
Ik ben de moeder, de dochter, de collega, de zuster, de buurvrouw, de ex, de klant, de werknemer, de werkgever, de verzorger, de verzorgde, de treinreiziger, de tafelgenoot, de luisteraar, de vertrouwenspersoon, de getuige, de onverschillige, de gebrekkige, de wijze, de idioot, de leerling, de twijfelaar, de gezegende, de trooster, de rots, de verlatene, de dolende, het offer, de reiziger, de bekeerlinge, de marxist, de wees, de zoeker, de vinder, de zelfverzekerde, de dromer, de realist, de leugenaar, de eerste, de laatste, de traagste, de idealiste, de sollicitant, de klant, de raadgeefster, de bestuurder, de organisator, de kijker, de fan, de vrouw in de lift, de vrager, de twijfelaar, de schrijfster, de ondervrager, maar bovenal : ik ben de hoop.
Alles komt goed.
Ik zal er zijn, ik ben potent, ik ben stevig en sterk.
Ik trotseer de wind en de stroming, de leugens en de achterklap.
Ik wil sterven, voor jou.
But you won't do the same.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Geen referentiedag

Neenee het is geen schrijffout