Neenee het is geen schrijffout

Ik zag gisteren de mega goeie blog van Muggenbeet .
Du coup kreeg ik zin om te bloggen.
Ondanks dat ik niet veel te vertellen heb.
Ondanks dat ik geen mooie foto's maak.

Maar ik deed het toch, en er werd mij stante pede om Een Titel gevraagd.
Met de Rutger Bregman ideologie  in gedachten leek het me een beter idee om er iets positiefs en uitnodigend van te maken.
Let us be good, leek me dus een perfecte naam.
Maar die bestaat al. Zegt Google, want ik vind hem niet.
Maar soit, andere naam en vlug.
Let's bee good is dus ter attentie van de bijtjes, en aangezien we zonder bijtjes niet kunnen overleven, ook ter attentie van ons allemaal.
Laat ons good zijn, laat ons bijtjes zijn, en mekaar bevruchten met positieve dinges.

Let's go.

Reacties

  1. Ik ben nu al fan van de humor op deze blog! Jou ga ik denk ik blijven volgen!
    Iets anders dat je nog op je to do list kan zetten: jezelf registreren op bloglovin, zo kunnen alle bijtjes op deze blog u daar volgen en missen ze nooit een post. Heerlijke uitvinding!

    Zonder die site stond mijn bladwijzerbalk namelijk vol me 700 links.
    Maar soit, welkom in blogland!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bruno Mars

Geen referentiedag